• فارسی
  • English

مشاوره و خدمات مهندسی تصفیه آب و فاضلاب

 

تصفیه فاضلاب به فرآیندی گفته می شود که طی آن، آب راکد مانده و غیر قابل استفاده به آب شیرین قابل استفاده مبدل می گردد.

آبی که پس از تصفیه فاضلاب قابل استفاده می باشد جهت استفاده در شستشو، حمام و توالت مورد استفاده قرار می گیرد. تصفیه آب روندی است که آلاینده ها به سطوح قابل قبولی کاهش یافته و قابل استفاده در محیط زیست می باشد.

مشاوره و خدمات مهندسی تصفیه آب و فاضلاب مرکز مشاوره تصفیه آب و فاضلاب، در طرح های کوچک و بزرگ در زمینه های فنی و اقتصادی به شهروندان و کارخانه های مرتبط با تصفیه آب و فاضلاب خدمات حرفه ای و تخصصی ارائه می دهد. با توجه به فعالیت های تخصصی خدمات مهندسی تصفیه آب و فاضلاب، آب تمیز و تصفیه شده فاضلاب تأمین می شود. حوزه های فعالیت در صنعت آب و فاضلاب مراکز مشاوره و خدمات مهندسی در زمینه آب و فاضلاب در زمینه های طراحی، ساخت، راه اندازی، راهبری و نصب انواع موارد مربوط به تصفیه آب و فاضلاب در بخشهای مختلف به مشتریان و متقاضیان، خدمات مهندسی و مشاوره ارائه می دهد.

صنایعی که در بحث مشاوره و طراحی سیستم های تصفیه فاضلاب مطرح می شود شامل آبکاری، شیمیایی، پتروشیمی، فلزی، رنگ رزی، غذایی، نساجی ، لبنی و موارد دیگر میباشد. خدمات مشاوره تصفیه آب و فاضلاب در بخش هایی از جمله بیمارستان، کارگاه، هتل، مراکز مسکونی، تجاری، اداری و رستوران صورت می گیرد.خدمات تصفیه آب و فاضلاب از خدماتی که در زمینه تصفیه آب انجام می گیرد و به مشتریان و متقاضیان ارائه می گردد، میتوان به ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه تصفیه آب و فاضلاب اشاره نمود که کارشناسان متخصص با ارائه اطلاعات و آموزش های لازم و مفید، نیاز مشتریان را رفع می نمایند. معرفی و ارائه قطعات مختلف دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب، ارائه محصولات با کیفیت و اصل و قطعات اصلی دستگاه های آب و فاضلاب در مرکز خدمات آب و فاضلاب موجب میشود نیاز مشتریان و متقاضیان رفع شود.

مشتریان خرید قطعات آب و فاضلاب نیاز دارند به مکان و مرکزی جهت کسب اطلاعات کافی و مفید در زمینه دستگاه های آب و فاضلاب مراجعه کنند. همچنین لازم است در صورتی که نیاز به خریداری قطعاتی خاص و مشخص از دستگاه آب و فاضلاب بود، مرکزی جهت ارائه خدمات مورد نظر وجود داشته باشد.خدمات مشاوره و خدمات مهندسی تصفیه آب و فاضلاب از خدماتی که در زمینه تصفیه آب و فاضلاب انجام می شود، شامل ارزیابی، طراحی و پیاده سازی میباشد.

1-ارزیابیدر مرحله ارزیابی، خدماتی از جمله برنامه ریزی، مطالعات امکان سنجی، عیب یابی، رفع نقصهای هیدرولیک، مدل سازی، عملیات کارخانه ای و ارزیابی مهندسی انجام می شود.2-طراحیدر مرحله طراحی، طراحی فرآیند تصفیه مانند مهندسی مقدماتی، مهندسی ثانویه و مهندسی پیشرفته صورت میگیرد. سیستم توزیع و جمع آوری شامل سازه ها، تجهیزات تصفیه، مخازن، سیستمهای ضد عفونی و ایستگاههای پمپ طراحی میشود. تأسیسات مهندسی عمران طراحی شده و هزینه و رویه های عملیاتی استاندارد برآورد میشود. آلودگی با بهترین شیوه های مدیریت کنترل گردیده و سیستمهای ساختاری، مکانیکی، الکتریکی، ابزار دقیق و کنترل فرآیند تصفیه طراحی می شود. 3-پیاده سازیدر بخش پیاده سازی، عملیات ساخت، راه اندازی، اجرا، عیب یابی، بهینه سازی صورت می گیرد.

همچنین وضعیت و برنامه ریزی پروژه ها در مراحل طراحی، ساخت و اجرا انجام می شود. در مرحله پیاده سازی، اوپراتور آموزش داده می شود.مرکز خدمات آب و فاضلاب در مرکز و نمایندگی خدمات آب و فاضلاب، خدماتی به افراد ارائه می شود که نیاز مشتریان و متقاضیان به دستگاه های آ ب و فاضلاب را رفع می نماید. از جمله خدماتی که در مرکز خدمات آب و فاضلاب انجام میشود میتوان به نصب دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های آب و فاضلاب مانند فیلتر، پمپ، شیر برقی، مغزی شیر و قطعات دستگاه تصیفه آب، سرویس کردن کامل انواع قطعات دستگاه آب تصفیه، تعمیر دستگاه آب و فاضلاب اشاره نمود. همچنین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی از خدمات تخصصی دیگر نمایندگی آب و فاضلاب می باشد.خدمات تخصصی آب و فاضلاب خدمات تخصصی آب و فاضلاب، در مرکز خدمات زمانی که مشتریان و متقاضیان نیاز به کمک کرده باشند ارائه می شود. در صورتی که دستگاههای تصفیه آب دچار خرابی و عیب شده باشند و نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی داشته باشد، لازم است که به نمایندگی و مرکز خدمات تخصصی آب و فاضلاب مراجعه نمود. همچنین در صورتی که فیلتر تصفیه آب تمام شده باشد و پمپ تصفیه آب به خوبی کار نکند، نیاز به سرویسکار احساس می شود. نصاب، عیب یاب و تعمیرکار تخصصی خدمات آب و فاضلاب با ارائه خدمات تخصصی به افرادی که نیاز به کمک دارند یاری می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *