• فارسی
  • English

کتاب راهنمای فن آوری های نوین تصفیه فاضلاب

کتاب راهنمای فن آوری های نوین تصفیه فاضلاب Wastewater_Treatment_Technologies_Handbook اصولا فناوری‌های نوین تصفیه آب و فاضلاب و بازیابی پساب در تصفیه آب، تصفیه فاضلاب و بازیابی پساب،

در سه حوزه کلی سازماندهی می شوند: روش‌های فیزیکی، روش‌های شیمیایی و روش‌های مبتنی بر انرژی. روش‌های فیزیکی تصفیه فاضلاب مجموعه‌ای از فن‌آوری‌ها را نشان می‌دهد که ما عمدتا از آن ها به عنوان تکنیک‌های جداسازی جامد-مایع یاد می‌کنیم، که فیلتراسیون نقش غالبی در آن بازی می‌کند. این فناوری روش متداول در کاربردهای تصفیه آب آشامیدنی و فاضلاب است. با این حال، این تنها یک فرآیند واحد در یک طرح تصفیه خانه است که نیاز به فرآیندهای نوین فیلتراسیون (غشایی یا متداول) جهت تکمیل فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب و بازیابی پساب دارد به موجب آن تجهیزات و گزینه های فناوری زیادی وجود دارد که بسته به اهداف نهایی تصفیه آب و فاضلاب و بازیابی پساب از بین آنها انتخاب می شود.

برای درک نقش فن آوری های نوین، مهم است بهینه ترین فناوری های به کار رفته در تصفیه و استفاده مجدد از آب های صنعتی و شهری انتخاب گردد ، از این رو باید اهداف واحدهای مختلف فن آوری های نوین مشخص شود. لذا شرکت مهندسی لیان تدبیر پارس با ارائه کتاب راهنمای فن آوری های نوین تصفیه فاضلاب در اختیار دانشجویان و کاربران عرصه تصفیه آب و فاضلاب و بازیابی پساب، قصد دارد فن آوری های نوین تصفیه را معرفی نماید، تا نقش خود را در بهبود فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب و بازیابی پساب ایفا نماید.

 

دانلود کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *